Pierwsza sesja kwalifikacyjna sezonu 2012 miała dramatyczny przebieg. Ostatecznie w trzeciej części czasówki świetne tempo MP4-27 potwierdził Lewis Hamilton.
Gdy wydawało się, że to Mercedesowi, dysponującemu systemem F-duct sprzężonym z DRS, którego podczas sesji kwalifikacyjnej można używać w dowolnym momencie, przypadnie zwycięstwo, Lewis Hamilton wyjechał na tor, zyskując prawie sekundę przewagi.Podczas drugiej próby przejazdu żadnemu kierowcy nie udało się poprawić czasu Hamiltona, który jako jedyny zszedł z czasem poniżej 1 minuty i 25 sekund.
Zacięta walka toczyła się za to o drugą lokatę. Ostatecznie jutro z pierwszego rzędu do wyścigu ruszą dwa bolidy McLarena.
Olbrzymią niespodziankę sprawił także Romain Grosjean. Powracający za kierownicę Lotusa Francuz uzyskał w dzisiejszych kwalifikacjach trzeci czas, pokonując Michaela Schumachera oraz obu kierowców Red Bulla, którzy do GP Australii przystąpią z 5 (Webber) oraz 6 (Vettel) pola startowego.
Nico Rosberg zepsuł swój ostatni przejazd w Q3 i ostatecznie wywalczył tylko 7 miejsce, a czołową dziesiątkę uzupełnili: Maldonado, Hulkenberg oraz Ricciadro, który w Q3 zrezygnował z wyjazdu na tor.
Nie tylko trzecia część czasówki był emocjonująca. Już pierwsza część okazała się pechowa dla Kimiego Raikkonena, który dysponując dobrym bolidem musiał podzielić los najnowszych zespołów, podczas gdy kolega Fina z Lotusa, Romain Grosjean, pewnie przeszedł do dalszej rywalizacji z trzecim czasem.
Kilka minut później, w Q2, dramatyczne chwile przeżywał zespół Ferrari. Najpierw Fernando Alonso popełnił błąd na 6 zakręcie toru, zatrzymując się w pułapce żwirowej. Dla Hiszpana był to koniec kwalifikacji, które ostatecznie zakończył na 11 miejscu. Po wznowieniu sesji okazało się, że tempo F2012 Massy wystarczyło jedynie na zdobycie odległej, 16 pozycji.
17.03.2012 08:12
0
Szczerze? Nie zaskoczyło mnie nic. No moze tylko słaba forma Red Bulla. A tak to wszystko w normie - mocne Maklareny, Mercedesy, Lotus tez ma dobry bolid jak rok temu, Alonso gdyby nie popelnil bledu tez bylby wysoko, Masa jak zwykle na swoim poziomie. Reszta bolidów to klasa nizej, nawet nie probowali jechac w Q3, porażka. No i czasy wolniejsze o prawie 2 sekundy niz w zeszlym roku.
17.03.2012 08:12
0
Zapowiada się ciekawy sezon! Pozdrawiam wszystkich
17.03.2012 08:12
0
Cała czołówka mieści się w 1 sekundzie, Grosjean trzeci, ale niespodzianka. RBR, gdzie ta ich przewaga z zeszłego sezonu Rewelacyjnie Maclaren i Mercedes, który wydaje się być na razie faworytem w wyścigu do podium, podobnie MCl, Czy więc zapowiada się dominacja srebrnych bolidów? Zaskakuje Toro Rosso, Hulkenberg z FI oraz Maldonado z Willliamsa. Natomiast co z Kimim? Ferrari tragedia, po pierwszych dwóch częściach qualu, o ile jeszcze ALO gdzieś tam trzymał się blisko czołówki, o tyle Massa bardzo słabo.
17.03.2012 08:13
0
Tak ma być :D
17.03.2012 08:13
0
Gratulacje dla McLarena, Grosjeana i Schumiego. Liczę na bardzo ciekawy wyścig i trudne typowanie.
17.03.2012 08:13
0
Świetnie Hamilton
17.03.2012 08:14
0
Dla mnie BOMBA !!!
17.03.2012 08:15
0
Ichaaa! Ciekawe kiedy Vettel zacznie narzekać na swój zespół. Ten sezon to będzie NEW - WAY :D
17.03.2012 08:15
0
prorokowałem;-) będzie wesoło i ciekawie- dwa pierwsze odjadą MS ma szanse na pudło
17.03.2012 08:15
0
Brawo dla Raikkonena !!
17.03.2012 08:16
0
Dlaczego Vettel nie jest na P1 ?? Taki geniusz.Jak to możliwe ?? Wytłumaczcie mi !!!!!! Czy może ktoś teraz powie że auto nie jedzie. Tak to każdy może mówić.Ot , cała F! :) No i po "emocjach" :) Bo jak mówić o emocjach gdy nie ma Robsa :)) Ale jest dobrze.Przynajmniej od początku nie ma jakieś dominacji.
17.03.2012 08:16
0
Czyli kto wygrywa Australię zostaje mistrzem świata... :) zobaczymy jutro. Nie wiem czemu Borowczyk tak się podnieca JE Vergne, Pietrow był na pudle rok temu a jedyne co wywalczył to "awans" do Caterhama. BTW wypadałoby uaktualnić składy :)
17.03.2012 08:16
0
Ten sezon zapewne będzie ciekawszy niż wcześniejszy ;) Szkoda mi Kimiego...
17.03.2012 08:16
0
Powiem tak, kolejny sezon Ferrari nie widzi ile traci mając tylko jednego kierowcę a drugiego z sentymentu :) Massa powinien zakończyć karierę albo iść do słabszego teamu. Ferrari jest jednak zbyt zachowawcze i poprawne, zero zmian we właściwym kierunku. Natomiast ciekawie zapowiada się Lotus :) Kimi jutro już po pierwszym okrążeniu powinien być w 10-tce. On zrobił błąd ale jechał też na twardszej mieszance. Bolid ma mega potencjał więc wyprzedzi środek stawki bez problemu. Brawo McLaren, no i Paluch w końcu w tyle. ahaha w końcu super mistrz Vettel będzie mógł się wykazać startując z takiej pozycji i nie mając najlepszego bolidu :D
17.03.2012 08:16
0
Nareszcie Vettel będzie miał okazję pokazać swoją "klasę"startując ze środka stawki :)
17.03.2012 08:17
0
Świetnie wrócić do Australii, a do tego różnice wydają się być mniejsze. Zapowiada się bardzo ciekawy sezon. Romain Grosjean taka niespodzianka, Kimi na pewno też z tym samochodem byłby wysoko.
17.03.2012 08:17
0
Kimi spokojnie da radę wbić do pierwszej dziesiątki, może nawet coś wyżej. (;
17.03.2012 08:18
0
@1 tak, ale rok temu Pietrov był 6 w kwalifikacjach i stracił do Vettela 1,7s,jest różnica, jednak większość przewidywań z testów się potwierdziło
17.03.2012 08:18
0
Jeśli będzie tak jak dzisiaj, to zapowiada sie nudny sezon jak rok temu, tylko z innymi aktorami w roli glównej. No, ale zawsze odmiana. Vettel wreszcie może pokazać co naprawdę umie - i myślę, że w niejednym wyścigu nas zaskoczy. To dopiero pierwszy weekend, ale wygląda na to, że Red Bull ma słabszy bolid - i to słabszy niż McLaren rok temu. Brawo dla Grosjeana! I dla Raikkonena też :D Moja radość, że nie wszedł do Q2 była ogromna. Oby tak dalej!
17.03.2012 08:18
0
Wspaniale McLaren i Lotus ! cieszy postawa RBR a Ferrari tragedia
17.03.2012 08:18
0
No i geniusz Vettela prysnął jak bańka mydlana,nawet tak opluwany przez niektórych tutaj Weber zlał mu dupsko,Ferrari tragedia,Massa jak będzie tak jeździł dalej to raczej nie doczeka końca sezonu.
17.03.2012 08:19
0
Tempo Lotusa jest dobre, ale trzeba pamiętać, że ten tor pasuje im.
17.03.2012 08:21
0
Ilona?
17.03.2012 08:21
0
świetnie pojechał janson i luis ;) redbul dno;/ ale wydaje mi się że w wyścigu pojadą dużo lepiej. super grosjan ale nie podniecajcie sie tak przypominam że podobnie zaczął się ubiegły sezon w ich wykonaniu a potem wszyscy wiemy jak sie dla nich skończył.
17.03.2012 08:23
0
McLaren rewelacyjnie. Liczyłem na Ferrari ale zawiodłem sie jak zawsze. Lotus ma olbrzymi potencjał jak choćby 3PS Raikonen mógł być też tak wysoko ale błą przy Q1 pozbawił go na to szans
17.03.2012 08:23
0
Z tym Vettelem to zaczekajmy. Jutro w wyścigu może być bardzo szybki. Natomiast Ferrari-tragedia. Gdyby nie pech Kimiego Massa odpadłby w Q1. Aż boję się myśleć co sobie teraz myśli di Montezemolo. Chyba chętnie by wszystkich wyrzucił z Ferrari z wyjątkiem Alonso.
17.03.2012 08:24
0
A ja myślę, że nie można porównywać tego, że rok temu Lotus też tak zaczął, bo tym razem ma Raikonena a nie Pietrova. Po prostu wtedy nie miał kto rozwijać bolidu. Kubica odpadł i bolid się stoczył na dno. Raikonen to mistrz świata a nie jakiś ruski za kasę.
17.03.2012 08:24
0
Rosberg to jakaś pomyłka.... tylko potwierdził że jest prawdziwą britney, w wywiadzie dla RTL łzy w oczach... Vettel też prawie płakał.... tylko Schumi uśmiechnięty :) skąd ten Williams sie tam wziął ???
Motory Mercedesa wracają na szczyt :) tylko zespół fabryczny z tymi kierowcami ciężko będzie miał dotrzymać kroku swojemu "eksluzywnemu" klientowi
17.03.2012 08:24
0
Brawa dla McLarena i jego kierowców. Lewis is back ! Ogromną niespodzianką in plus Grosjean a in minus Raikkonen. Dwa zupełnie różne powroty, które myślę dla wielu są ogromnym zaskoczeniem. Cieszy też postawa Mercedesa, który w pierwszym wyścigu tego sezonu wygląda bardzo mocno. Ciekaw jestem co zrobią kierowcy Red Bulla. Cieszy mnie fakt,że będą musieli bardzo mocno walczyć z resztą czołówki. Odnośnie pozostałych kierowców czyli MAL,HUL,RIC, to mocno zaznaczyli swoją pozycję w ekipach, choć chyba jedynie Vergne w porównaniu ze swoim partnerem z zespołu wygląda na równie mocnego. Największą porażką jest postawa Ferrari. Tam dzieje się coś niedobrego. I ta coraz bardziej widoczna przepaść pomiędzy Alonso i Massą:)
17.03.2012 08:26
0
No to RAI pokazał co potrafi. Jak tak dalej pojdzie to PET ędzie go objeżdżał. Gratulacja dla HAM i BUT a przede wszystkim dla VER - jak dla mnie rewelacja!!!
17.03.2012 08:26
0
Zapowiada się ciekawa walka, trzecia linia to jeszcze nie tragedia, chłopaki jutro dadzą radę. Liczę na dobrą strategie i tempo wyścigowe. Fajnie widzieć Ricciardo w pierwszej dziesiątce.
17.03.2012 08:27
0
No i jeszcze jedno jednak zamiana Coswortha na Renault przyniosła Williamsowi korzyść:)
17.03.2012 08:27
0
RAI ma nietknięte opony + szybki bolid - pamietacie Suzuke 2005 ?? :) Wg mnie jesli miałbym wybierać HAM / BUT to postawiłbym na Buttona, opony na poczatku zwłaszcza będą piekielnie wazne
17.03.2012 08:28
0
No i nie ukrywam cieszy mnie, że wszystkie ,,nochale" poległy.
17.03.2012 08:29
0
@26. ForzaFerrari to nie tylko pech Kimiego ale też gapiostwo teamu, robił sobie chłopina miejsce ale mu nie powiedzieli że czas się kończy i wjechał na kółko za późno
17.03.2012 08:29
0
Świetne kwalifikacje McLarena ;) Bardzo szkoda Ferrari,Alonso się nieźle wkurzył i wcale się mu nie dziwię. Najbardziej mnie ciekawi jak poradziłby sobie Kimi,gdyby nie błąd. Duża niespodzianka ze strony Grosjeana,w wyścigu może być groźny. Schumacher bardzo,bardzo dobrze. Nie mam nic przeciwko temu,żeby jutrzejsze wyniki były podobne do dzisiejszych ;)
17.03.2012 08:31
0
Dla mnie dwa ostatnie zespoły to porażka. Takie słaboty jeżdżą w F1. To świadczy o F1. Ferrari - dobrze. Może Robcia przyjmą?
17.03.2012 08:32
0
Tak myślałem, że jeden z kierowców Mercedesa popełni błąd w Q3...
17.03.2012 08:32
0
26. myśle że jeszcze Fry'a by zostawił bo facet jest dobry i bezpardonowy :P. Dobrze że Flavio kończy się nie długo zakaz F1, w Ferrari będzie robota.
17.03.2012 08:33
0
No może za wcześnie na podsumowania, ale kolejność pierwszej piątki ustalę tak (być może na cały sezon): McLaren, Mercedes =Lotus, RBR, i dopiero Ferrari. Mniej więcej, ale rzeczywiście różnice między zespołami będą mniejsze niż w tamtym roku.
17.03.2012 08:36
0
Mam nadzieję,że nikt nie dopuści HRT do wyścigu. Ten zespół to kompromitacja. Trochę więcej oczekiwałem po Caterhamie. Też świetna jazda Maldonado,który zamknął usta krytykom. Zobaczymy jak pojedzie w wyścigu. A jutro podium dla Schumiego.
17.03.2012 08:36
0
Massa raczej długo nie pojezdzi. Alonso będzie ciężko, ale myślę, że w 8 się znajdzie
17.03.2012 08:37
0
40-póknij się tak mocno w łeb
17.03.2012 08:37
0
Nareszcie coś się dzieje, przez to że Robert jeździł w lotusie polubiłam ten zespół bardzo liczę na dobre wyniki Grosjeana. Kimi jest przereklamowany i nareszcie Vettel nie startuje z pierwszego pola startowego, bo to było już nudne. Szkoda tylko ferari.
17.03.2012 08:37
0
Oby tak przez resztę sezonu, Vettel w koncu nie bedzie jezdzil dobrze głownie dzięki bolidowi, może w końcu pokaże na co go tak naprawdę stać. Ale z drugiej strony jeśli McLaren będzie dominował to nie mam nic przeciwko temu, cieszy mnie to, że jak na razie Lewis wyszedł z dołka i w końcu pokazuje swoje prawdziwe możliwości
17.03.2012 08:37
0
Troszkę przykro, że Lotus tak dobrze, w kontekście Roberta. Morellego wywalić, i Robert z powrotem do Lotusa , he, he. Albo do Ferrari - i dopiero za 2 lata może na mistrza. A, tak sobie tylko dywaguję.
17.03.2012 08:37
0
Ventyl teraz moze sobie tego palucha odgryzc a konkurencja pokaze mu tego srodkowego palucha
17.03.2012 08:39
0
McLaren mocniejszy niż się spodziewałem no i ten Lotus i Grosjean rewelacja. Świetną maszynę zrobili. Dobrze też Mercedes. Rosberg pewnie płacz bo pzregrał z Schumacherem. Jutro wielki mistrz na podium na starcie mam nadzieję, że śmignie Grosjeana. RedBull pozycję dobre ale strata spora. W końcu zobaczymy to czego wszyscy od dawna chcą: Vettel walczący w środku stawki. Co do pozostałych to duża poprawa Williamsa no i ładnie ToroRosso. Co do Ferrari to pechowo Alonso, ale bądźmy szczerzy 4 rząd do byłby maks co by wycisnął tym szrotem.
17.03.2012 08:39
0
39. Idealnie będzie tam pasował. Domenicali jest jak zwykły banan, a flavio to banan chicita
17.03.2012 08:41
0
I Toro Rosso szybsze od Ferrari, jakie to oni mają silniki ? Czerwoni do zwolnienia. :)
17.03.2012 08:41
0
Ferrari jeśli chodzi o bolid to nic nie wiadomo, ALO odpadł przez uślizg tylnej osi a MAS nic nie pokazał. Mam nadzieję, że w wyścigu pokażą się z o wiele lepszej strony (oby tylko któryś z nich nie skończył wyścigu na pierwszym zakręcie). Fajne, ze RBR jest na 5 i 6 miejscu WEB przed VET ciekawe czy Mark będzie znowu miał problemy ze startem ;) McLaren świetnie odrobili pracę domową ale nie chcę aby w tym roku była jakaś dominacja 1 zespołu… Liczę, że będzie to ciekawy wyścig. FORZA FERRARI !
17.03.2012 08:42
0
Wiedziałem, że mój ulubiony team będzie startował z pierwszej linii. Gratulację. I bardzo się cieszę, że Red Bull przegrał Q3. Raikkonena mi szkoda i jednocześnie cieszę się z 3 miejsce jego zespołowego kolegi.
17.03.2012 08:46
0
Fajne Q Mc Laren ma jednak Konkurenta. MERCEDES!! Rosbergowi nie wyszło, popełnił błąd, ale on będzie mocny w tym roku i to bardzo !!
17.03.2012 08:46
0
Małe róznice pomiedzy kierowcami Red Bulla. Ferrari zbudowało koszmarne auto. Są tak małe różnice ze nie wiem jak wytypowac. Raikkonen słabo ale błąd.
17.03.2012 08:48
0
@ fan massy Nie tylko ty masz problem z typowaniem.
17.03.2012 08:48
0
Bo jeśli Ferrari nie ma w Q3 to wiedz że coś sie dzieje
17.03.2012 08:48
0
W Malezji Mercedes będzie bliżej McLarena w kwalifikacjach, myślę, że Lotus jednak dużo zyskuje w Melbourne przez ten nietypowy tor...
17.03.2012 08:49
0
11. Jaro75 Zgadzam się. Jak na razie to chyba zakaz stosowania dmuchanych dyfuzorów najbardziej odczuwa właśnie Vettel. Teraz powinien wyjść jego ,,geniusz". Skoro jest takim wspaniałym kierowcą, to niech to udowodni, startując nie najlepszym bolidem z trzeciego rzędu. A tak w ogóle zapowiada się ciekawy sezon. Lotus może być groźny.
17.03.2012 08:49
0
Koledzy niepotrzebnie się podniecają pierwszym podejściem. Redbule wrócą po swoje. Maja jeszcze przed sobą cały sezon, dzieki czemu Vettel , chociaz go nie lubię-jeszcze udowodni kto jest najlepszy
17.03.2012 08:50
0
Gratulki dla Lewisa. W poprzednim sezonie, zwykłem nazywać go ostatnią nadzieją białych ( w kontekście pokonania VET. ) A w tym. Hm. A w tym się zaczynam odrobinę bać czy nie zapali mu się pod daszkiem, bo jest to jeden z niewielu kierowców, który potrafi do swojej jazdy dodać niepotrzebne ryzyko. O ile w poprzednim sezonie, ryzykować musiał ( kończąc często w kartoflach ) to mam nadzieję, że w tym ... no właśnie. Ile wyścigów skończy w kartoflach na własne życzenie całkiem niepotrzebnie to dopiero zobaczymy. Go! Go! Lewis!
17.03.2012 08:51
0
Ja mam taką małą prośbę, czy nie można w typowaniu umieszczać kierowców tak, aby pierwsze było nazwisko kierowcy, a potem imie? Wg mnie dosyć niewygodnie sie szuka kierowców którzy są ustawieni alfabetycznie względem nazwiska, a najpierw pisane są imiona. Ew. można by było nazwiska teamami jeszcze poukładać.
17.03.2012 08:52
0
Mysle ze McLaren odjedzie reszcie i trzeci moze bedzie Rosberg lub Schumacher, moze Vettel. Grosjean to szybki kierowca ale nie ma tyle doswiadczenia
17.03.2012 08:53
0
Niektorzy zbyt wierza w tego Redbulla,kazdy ich ma za faworytow, ale 0,7s w tydzien nie odrobia! A Vettela to juz w ogole uwazano za boga, slabszy bolid i prosze, Vettel za Webberem, i juz nie jest taki swietny, ale i tak niektorzy powiedza, ze blad popelnil, tak to by byl pierwszy....
17.03.2012 08:55
0
Puszka bez dmuchanego dyfuzora, to jest tylko zwykla puszka ;)
17.03.2012 08:56
0
Swietny poczatek :-) bez redbuli i z mclarenami na czele ! brawo ! szkoda rai i alo. swietnie szu i ros, oczywiscie gro tez :-) oby kolejnosc byla podobna na mecie :-)
17.03.2012 08:57
0
Bardzo ciekawe kwalifikacje ,świetna postawa Hamiltona i Grosjeana. Tragiczny występ Ferrari , aż szkoda patrzeć jak jedna z ikon F1 toczy się w środku stawki.Na razie to są chyba na poziomie Force Indii. No i nareszcie nie widać palucha po raz kolejny w górze.
17.03.2012 08:58
0
Sebastian po wyścigu nie będzie miał wystarczająco dużo palców żeby pokazac do kamery, na którym miejscu jest.
17.03.2012 09:03
0
67# kanapka :-) hahaha dobre :-) nawet swietne , pozdro
17.03.2012 09:04
0
ehheheheh kanapka, najwyżej Marco mu pomoże i użyczy troche swoich palców ehhehehe
17.03.2012 09:06
0
Ogólnie tak jak pisałem gdzieś miesiac temu, Lewis wraca :p czy komuś się to podoba czy nie
17.03.2012 09:07
0
Mark nie rób tego sebastiankowi przecież stracisz prace
17.03.2012 09:08
0
@Marti czy to prawda, że Rosberg miał łzy w oczach? 69. sebekorzel - ciężko na palcach pokazać: niesklasyfikowany :D
17.03.2012 09:09
0
Nie wiem czemu wszyscy już typują czołówkę, zwycięzców i mistrza świata. Ludzie, to dopiero 1 wyścig, kierowcy dopiero uczą się nowych bolidów, dopasowują się także jestem pewna, że będzie jeszcze spore przemieszanie. Nie ma sensu jeszcze niczego zakładać, takie jest moje zdanie. Myślę też , że Mercedes później spadnie, że Grosjean może się nie utrzymać wysoko, nie mówiąc już o Hulkenbergu czy Maldonado. Bądźcie ludzie realistami. KWALIFIKACJE TO NIE WSZYSTKO!
17.03.2012 09:09
0
Bardzo ciekawe kwalifikacje inne niż ostatnie dwa sezony Mam nadzieje że GRO w Lotusie będzie trzymał wysoką formę przez resztę sezonu Świetna konstrukcja bolidu Mclaren a przede wszystkim najładniejszy!!!!!
17.03.2012 09:11
0
* McLaren Świetnie, nic dodać nic ująć. Chociaż boję się trochę o Lewisa aby nic nie sknocił. * Lotus Romain świetnie, aczkolwiek uważam, że jeszcze za szybko na podium. Kimmi jest dużą niewiadomą, równie dobrze może zająć miejsce w czołowej 6, ale również utknąć gdzieś w środku. Liczę na świetny start kierowców tego zespołu. * Mercedes Michael ma duże szanse na podium, Rosberg trochę mnie zawiódł. * Red Bull Obecnie trzecia/ czwarta siła w stawce. Jutro nie liczę na zbyt wygurowane pozycje, ale czołowa piątka jest osiągalna. * Williams Dużym zaskoczeniem dla mnie jest Maldonado, poziom Senny jest taki w jakim się znajduje Williams. Nie wiem co o nich myśleć. * Toro Rosso Świetnie, liczę na jakieś drobne punkty. * Ferrari Bardzo słabo, nic więcej na ten temat. * Sauber Swój poziom mają. * Force India Hulkenberg ładnie, Di Resta trochę mnie zawiódł. * Carterham Spodziewałem się czegoś więcej, zawiodłem się trochę na nich. * Marussia Poziom taki jak zawsze. * HRT Brak słów, liczę na to, że nie dopuszczą ich do wyścigu.
17.03.2012 09:12
0
Szokujący początek sezonu . Takie zmiany w czołówce ciężko było przewidzieć , RB był tylko z rozpędu (jako mistrzowie) wymieniani, że będa przewodzić stawce, a prawda okazała się bolesna. Na marginesie Webber mimo że zrobił jedno okrążenie to i tak spuścił bęcki Vettelowi. Następne w kolejce Ferrari ,chociaż w ich przypadku słabą forme można było wywnioskować po testatch , gdyby Ferdek nie zrobił błedu to max 8 miejsce. Massa to już chyba nie poziom F1 , Alonso zrobił 1 kółko i tak był o sekunde!! przed Massą ( czym mniej konkurencyjny bolid tym gorzej jezdzi Massa odwrotnie do Alonso). Na pozytywy Williams, Maldonado to nie czołowy kierowca, a tylko 0.3 straty do RB warto zwrócić uwage na różnice jaka była między tymi zespołami w 2011 chyba największy postęp zrobiłi z całej stawki.
17.03.2012 09:12
0
73. ale zawsze, rok temu Vettel wygrał w Australii i kwalifikacje, i wyścig, co zapoczątkowało jego zeszłoroczną dominację, a teraz 6. miejsce. Wtedy tez 'uczyl' się swojego bolidu
17.03.2012 09:15
0
No cóż bez szybkiego auta "król" wydaje się być nagi !
17.03.2012 09:15
0
bardzo fajne Quale - McLareny na czele co nie jest niespodzianką - i na szczęście pomimo dubletu bez dominacji bo reszta stawki nie jest daleko z tyłu :) Merce pokazały potencjał choć nie przełożyło się to na wynik - ale pamiętajmy, że ich patent z DRS daje więcej w qualach niż w wyścigu - więc jacyś super-mocni nie są, choć to na pewno czołówka i liczę na to, że będą naciskać McLarena (co by nudno nie było) Cieszą problemy Red Bulla bo to oznacza koniec dominacji Vettela - i w końcu Sebek będzie mógł udowodnić wszystkim swój niewątpliwy talent - póki co przegrał z Webberem więc początek nie najlepszy... Lotus bardzo ładnie, widać mają mocny pakiet - Grosjean rewelacja quali, brawo! :) Choć sytuacja analogiczna do zeszłego roku - lider (Kimi/Nick) odpada w Q1 a underdog (Romek/Witek) zaskakuje wszystkich w Q3 :) z tym, że teraz i bolid wydaje się lepszy i obaj kierowcy mocniejsi... zapowiada się mocny sezon Lotusa, szkoda, że bez Roberta :( Ferrari zgodnie z przewidywaniami bardzo słabo - Alonso miał spore szanse na Q3 ale też jego błąd dużo nie kosztował - góra 4-5 pozycji choć chyba P8 to był max tego bolidu... Ale nie ma co skreślać Alonso jeszcze bo w 2010 mieli podobne problemy a potem wygrywali wyścigi i omal nie wygrali tytułu - za kilka wyścigow Ferrari ma mieć nowy bolid i zobaczymy czy pójdą do przodu - na pewno są w stanie... inna sprawa, że to zespół jednego kierowcy bo Massa to tragedia i w tym sezonie będzie miał kłopoty z awansem do Q3 reszta stawki zgodnie z oczekiwaniami, Saubery lekko zawiodły po mocnym Q1, Williams na zdecydowany plus, Caterham na minus - jednak nie wykonali tak dużego kroku jak się wydawało... HRT to jakiś żart, oby ich nie dopuścili do startu jutro!
17.03.2012 09:15
0
73. Na naukę mieli testy
17.03.2012 09:17
0
Przynajmniej się sprawdziło i Webber jest bliżej Vettala tak jak zapowiadał:) Sprawdza się też, że najładniejsze bolidy są najszybsze przykład McLarena i Lotusa. A Ferrari zbudowało paszczura i tak też to coś jeździ heh. Przypomina się bolid z 2009 - też bardzo kiepski.
17.03.2012 09:19
0
będzie fajnie, najważniejsze, że na 90% nie zobaczę po skończonym wyścigu wyciągniętego palucha i nie usłyszę tych pisków jak u pensjonarki. Cieszy mnie zmiana układu sił, chociaż to dopiero początek i ciężko coś wyrokować. W każdym razie nie ma dominacji jednego zespołu od samego początku, co może zapowiadać fajny sezon i walkę do samego końca. Tak jak inni, mam nadzieję, że HRT nie dopuszczą do jutrzejszego startu.
17.03.2012 09:21
0
77. Chcę tylko napomknąć o zmianach FIA a propos dyfuzorów;) 80. Testy, testami ale mieli jeszcze czas na zmiany w bolidach małe bo małe ale jednak, tory też są różne także nie zmieniłam swojej opinii;)
17.03.2012 09:22
0
teraz dopiero widac ze jesli 2 red bulla ma takie same bolidy kto jest lepszy. Brawa dla Grosjeana i mclarena. No i ladnie Pastor
17.03.2012 09:23
0
No cóż pierwsze kwalifikacje za nami. Sporo nerwowej jazdy u wielu kierowców nie tylko na skutek zmian w przepisach. Prawie wszyscy popełniali błędy i to w całym weekendzie. Jedni wcześniej inni później. Paru przez to straciło możliwość walki w q3 ( np.: Raikkonen , Alonso). Paru popełniło błędy nie mogąc pokazać swojego potencjału w końcówce q3 (np.: Rosberg). Puki co już niektórzy w podnieceniu poprzekreślali Kimiego, Vettela, Alonso.... spokojnie to dopiero początek sezonu - rozgrzewka. Na razie jedynie co można powiedzieć to, że: 1) McLareny są bardzo silne - co mnie bardzo cieszy- tu szczególne brawa dla Lewisa oby w wyścigu opon mu starczyło - odniosłem jednak wrażenie, że mógł pojechać jeszcze szybciej ale widać oszczędność opon w qualu była istotniejsza; 2) Mercedes awansował w górę stawki - co nie jest dla mnie żadnym zaskoczeniem w obliczu tak wielkiego wzmocnienia pionu konstrukcyjnego - najgorętszy temat początku sezonu to Kanał W + F razem z DRS :) - rozwiązanie może zaważyć na układzie sił o ile protest Erica nie okaże się słuszny; 3) Redbull lekko zadyszki dostał - czyżby przekombinowali podobnie jak Ferrari?; 4) Ferrari w skrajności w skrajność - od zachowawczej konstrukcji z zeszłego sezonu do przekombinowanej w tym - ale na bank się poprawią w trakcie sezonu (i chyba czas podziękować Massie za współpracę) ; 5) Lotus ma potencjał - może im starczy rozpędu na powalczenie o podium chociaż na początku sezonu bo potencjał jest. Jednak nie wiele wiemy jakie tempo wyścigowe zaprezentują zespoły - jutro dostaniemy małą podpowiedź. Generalnie sezon zapowiada się bardzo ciekawie.
17.03.2012 09:27
0
Wow, jestem pod wrazeniem rzeczywistego tempa lotusa, choc wielka szkoda ze kimi odpadl, bravo bravo i jeszcze raz bravo MCL, wreszcie!
17.03.2012 09:31
0
A dla mnie najbardziej pozytywne wydarzenie tych kwalifikacji to odbicie się od dna Williamsa:) Pozycja Ferrari wg mnie nie odzwierciedla ich formy, Alonso z pewnością byłby w Q3n.a 6-7 miejscu. Ferrari poza pierwszą czwórką ekip ale wg mnie w połowie sezonu będą walczyć spokojnie o P1. Może nie Massa, bo on niestety już się chyba poddał. Cieszy mnie spadek formy RBR bo teraz będzie można spokojnie zweryfikować opinie o Vettelu, super mistrzu świata w bolidzie sekundę szybszym niż konkurencja. Teraz ma porównywalny do McL, Mercedesa czy nawet Lotusa. A więc mistrzu, do dzieła:) Kimi miał pecha. Sądzę, że spokojnie wyjdzie na prostą. A z innych pozytywów to Sauber - nareszcie jest postęp, oby go nie zmarnowali. Zobaczyć Kobayasiego przed Vettelem - bezcenne:)
17.03.2012 09:32
0
85. Masz rację. Poczekajmy. Red Bull przegrał pierwszą bitwę,ale wojna wciąż trwa. Sezon jest długi,zobaczymy jak wygląda ich tempo wyścigowe.
17.03.2012 09:35
0
87. Przeca sauber nic ciekawego nie pokazał. Chyba, że mówisz o Q1 I Q2
17.03.2012 09:40
0
Ja rzeczywiście sobie zatypowałem, ale zrobiłem z to z rezerwą, Panie i Panowie, więcej luzu. Ferrari- słyszałem, że chcą zmienić konstrukcję w trakcie sezonu - czy ktoś wie, czy wolno ?
17.03.2012 09:41
0
Robert szykuj formę!!!! Felipe aż się prosi żeby się go pozbyli!!!
17.03.2012 09:42
0
ciekawe czy WEB "trenował" starty, czy dalej będzie spóźniał na korzyść Palucha. Jeżeli Newey wzniesie się na wyżyny swojego geniuszu to RBR ma szansę powalczyć, w przeciwnym razie trzeci tytuł dla RBR i Palucha będzie musiał poczekać (mam nadzieję)
17.03.2012 09:48
0
WEB nie musi w tym roku udawać, że nie umie startować, to miało tylko sens jak startował z P2 za Vettelem, teraz jakby tak wystartował jak rok temu robił to by spadł na koniec stawki hahaha
17.03.2012 09:50
0
87- Tez mam taką cicha nadzieję, a propos Ferrari. Massa słabo, więc niebawem zrobi się wolne miejsce w jego bolidzie...
17.03.2012 09:54
0
Lotus przed RBR bezcenne! Nareszcie coś się ruszyło i nie jest tak jak przez 2 lata, wyścig jutro zweryfikuje tempo poszczególnych ekip, będzie bardzo interesująco, ciekawe, który bolid najłagodniej będzie obchodził się z oponami
17.03.2012 09:59
0
A i dodam jeszcze: jestem fanem Vet ale cieszy mnie (szczerze powiedziawszy), ze w tym sezonie, przynajmniej na chwile obecna, RBR nie jest ekipa z innej ligii. Zeszly sezon to byla zwykla. Zenada ale w wykonaniu mcl I fer a nie rbr wbrew temu co poniektorzy sugeruja. Zapowiada sie fajny sezon, zamiast szczekac jak zawsze, cieszcie sie dzieci :) no i dodam jeszcze ze rowniez jestem bardzo rozczarowany postawa fer, nie jest dobrze. Cieszy za to mercedes i shumi, bardzo ale to bardzo chce znowu zobaczyc go na pudle, najlepiej na spot1 :)
17.03.2012 10:03
0
Czy wam też nie działał Live timing z f1.com?
17.03.2012 10:21
0
A co wy tak opluwacie Raikkonena ? Dajcie sie gosciowi dotrzec. To będzie jego pierwszy wyścig od długiego czasu. Ja obstawiam z całym szacunkiem dla Grosjeana (nie wiem czy dobrze odmienilem :) ) ze bedzie dostawal baty od starszego kolegi. Tak jak było w przypadku Kubicy i Petrova. Trzeba tylko dac mu troche czasu.. Czekam na Spa w jego wykonaniu.
17.03.2012 10:28
0
@89. kanapka - Perezowi siadła skrzynia, a całkiem nieźle mu szło.
17.03.2012 10:34
0
67. hehehe szkoda że nie ma Lubię to przy Twoich postach :D
17.03.2012 10:36
0
No jestem mile zaskoczony dzisiejszymi kwalifikacjami. Wreszcie coś się pozmieniało i to sporo. McLaren- rewelacja zarówno pod względem osiągów jak i wyglądu. Cieszy mnie fakt że to MAC własnie przewodzi w stawce. Oni jako nieliczni z liczących się zespołów nie faworyzują żadnego kierowocy. W najgorszym wypadku mozemy być świadkami pojedynków Hamilton-Button. Osobiście stawiam na Jensona- jego styl jazdy i doswiadczenie na pewno zaowocują w wyścigu. Jeżeli chodzi o Mercedesa to zrobili duży postęp- nie wiem jednak czy zdołaja utrzymać dobre tempo podczas wyścigu. RBR- wciąz mocny, ale ich strata do McLarena jest zbyt duża, w podobnej formie było Ferrari rok temu. Zobaczymy czy Vetell będzie potrafił wyciskać ostatnie soki z bolidu jak robił to Alonso. A pro po Ferrari- zaczeli tragicznie (WTF Massa?) jednak nie skreślał bym ich, na pewno w ciągu sezonu znacząco udoskonalą bolid. Podejrzewam że najdalej w Europie będa juz konkurencyjni w stosunku do chociaż by RBR. Lotus zaczyna znakomicie i ma rewelacyjnego Kimiego i choć to bardzo słaby dla niego początek to w wyscigu na pewno będzie wyżej o te5,6,7 pozycji- o ile nie zaliczy dzwona a o to nietrudno w środku stawki.
17.03.2012 10:38
0
A kiedy wróci Robert?
17.03.2012 10:44
0
Niektórzy już wiedzą kto na których miejscach mógłby być gdyby... I skreśla co niektórych kierowców na klęskę. Q to jedno wyścig to drugie, więc poczekajmy do oceniania zespołów i kierowców do jutra (po wyścigu) .
17.03.2012 10:45
0
No i zaczęło się :) . Myślę że ten sezon będzie wyjątkowy! Czołowe zespoły blisko siebie aż tak dużych różnic nie ma- jeśli chodzi o kwalifikacje!. Zobaczymy jutro w wyścigu, jak to będzie wyglądać!.Nie wiem dlaczego ale myślę że Red Bull pokarze dopiero jutro prawdziwe tempo!!!!Oni mają inną strategie na wyścigi w tym sezonie ,tak myślę :) .Ferrari przypomina mi zeszłoroczne problemy Williamsa!Może to być dla nich......katastrofą! Mam wrażenie że nie rozumieją wcale...... zachowania bolidu!Mercedes..... bardzo mocny...jeśli jest legalny :) .Bardziej klarowny będzie wyścig w Malezji.Wtedy zobaczymy bardziej - gdzie kto stoi w szeregu!
17.03.2012 10:55
0
zapowiada sie ciekawie
17.03.2012 11:08
0
No niestety... Szczerze mówiąc spodziewałem się takich wyników w 2012 roku. Ten sezon może byc McLarena. RB8 niestety nie jest najlepszy, ale wierzę, że jeszcze się to zmieni. Mam nadzieje, że Merc będzie bardzo szybki i napsuje krwi Buttonowi i Hamiltonowi. Jenson może zdobyc majstra - nie jest błyskotliwy w qualu, choc był bardzo bliski Hamiltona. W wyścigu to starszy z Anglików jest faworytem. :) Ferrari to kompletna porażka - niestety ale kompletnie nie potrafią pracowac nad bolidem. Tak ryzykowali, ze stworzyli szrota, a nie mistrzowską maszynę. Brzydkie badziewie, agresywne w zakrętach, tylko że zamiast z nich szybko wychodzi, to bardzo łatwo wpada w nie bokiem! Szkoda, bo chciałbym Alonso w czołówce - to najlepszy kierowca w stawce i przy równych możliwościach nie dałby szans kierowcom McLarena. Oby to nie był sezon nudny, jak poprzedni. Bo ile podobała mi się dominacja moich faworytów, o tyle dominacja nielubianego przeze mnie zespołu byłaby niefajna. Ale to moje zdanie, a widzę, że większośc tutaj tak zniesmaczyła dominacja RBR, że zaczęli kibicowac McLarenowi. ;]
17.03.2012 11:16
0
Najwazniejsze jest jedno w tym roku jest szansa ze wyscig wygra ktos spoza Red Bull-McLaren-Ferrari ;)
17.03.2012 11:16
0
Lewis, Lewis, Lewis! ! !
17.03.2012 11:20
0
NAPRZÓD LEWIS!!!!!!!!!!!!!! PO TYTUŁ MISTRZA
17.03.2012 11:23
0
Mam pytanie, czy ktoś wie czy można gdzieś w internecie zobaczyć retransmisję? Bo niestety nie mogłem obejrzeć na żywo...;/ Proszę o odp.
17.03.2012 11:29
0
Może ktoś podrzucić jakiś link do ściągnięcia kwalifikacji?
17.03.2012 11:31
0
Moje nadzieje że Lotus i Mesio namieszają w czołówce się sprawdzają, oby wyścig im też wyszedł bo to inna para kaloszy.
17.03.2012 11:34
0
ajajajaj cóż to się stało z Red Bullem?? :P ;-))) @72. szerter - tego nie wiem, ponieważ od razu po kwalifikacjach musiałam pędzić do fryzjera, nie oglądałam żadnych wywiadów. Po 13.00 jest powtórka, postaram się nie zapomnieć i zerknąć, pewnie pokażą jeszcze raz wypowiedzi, więc jak coś, to dam znać.
17.03.2012 11:47
0
@Marti on nie zwolnił:) To inni przyspieszyli:)
17.03.2012 11:56
0
Świetne kwalifikacje. Karty rozdane. Zapowiada się sezon z dominacją McLarena. Cieszy mnie to, bo już miałem dość oglądania sterczącego palucha Vettela. Uważam, że można w ciemno stawiać na to, że McLaren zgarnie oba tytuły mistrzowskie - indywidualny i zespołowy. Tych 0,7 sekundy Red Bull już nie odrobi. Newey musiałby wymyślić coś niezwykłego, w co nie wierzę. Po pierwsze, McLaren jako jedyny nie popełnił błędu i nie zrobił garbatego nosa, który daje większy opór powietrza, czym spowalnia bolid. Nie trzeba być specem od aerodynamiki, bo to oczywiste na pierwszy rzut oka. Po drugie, McLaren ma zawsze najszybsze tempo rozwoju bolidu w trakcie sezonu. Wystarczy przypomnieć sobie poprzednie sezony, aby się o tym przekonać. Prędzej będą oddalać się od reszty zespołów niż reszta zespołów zbliżać się do niech. Po trzecie, przy braku dmuchanych dyfuzorów, które dawały wyraźną przewagę Red Bullowi, kluczowy będzie docisk mechaniczny, z którego McLaren zawsze słynął, podobnie jak Renault-Lotus. To, że Hamilton i Button są tak blisko siebie w kwalifikacjach, dowodzi, że mają znakomity bolid... i oby w czasie sezonu nie popsuli go, idąc z rozwojem w złym kierunku, co raczej im się nie zdarzało. Brawo McLaren. Co do Ferrari, to baron powinien wziąć dużą miotłę i dobrze pozamiatać, bo dzieje się tam bardzo źle i z roku na rok jest coraz gorzej.
17.03.2012 12:07
0
@90. leo_ od tego sezonu można, ale oczywiście trzeba dostać atest FIA i na nowo odbyć pozytywnie testy zderzeniowe.
17.03.2012 12:09
0
115. dick777 Nie pośpieszyłeś się czasem z rozdaniem tytułów mistrzowskich?
17.03.2012 12:19
0
@106 Skoczek130 jak zwykle bredzisz jeszcze nie tak dawno pisales przy okazji nadania imienia ze cytuje "to bedzie mistrzowska maszyna" a teraz piszesz,ze spodziewales sie tego? Zmien napoj energetyczny na bilobil to poprawi Twoja pamiec :) GO McLAREN GO LEWIS GO JENSON
17.03.2012 12:20
0
117. david9: Myślę, że nie. Gdyby dzisiaj na miejscu McLarena był inny zespół, np. Lotus, Mercedes czy Williams, to na pewno czegoś takiego bym nie napisał. McLaren nawet jak zaczynał sezon źle, to kończył go w czołówce. Jest to zespół, który nie zawodzi w sezonie. Red Bulla może uratować tylko jakiś genialny wynalazek, tyle że jeśli Red Bull poniesie duże straty na początku sezonu, to później już ich nie odrobi. Jak na razie Red Bullowi udało się stworzyć genialne rozwiązanie związane z dmuchanymi dyfyzorami i nic więcej. Zakazanie dmuchanych dyfuzorów pozbawiło Red Bulla od 1 do 2 sekund (ile w rzeczywistości, zobaczymy w następnych wyścigach). O dalszy progres McLarena jestem spokojny.
17.03.2012 12:25
0
Super ;) McLareny na właściwym miejscu.
17.03.2012 12:31
0
wkońcu i ja mogłem zobaczyć jakże brzydkie bolidy no może poza mcl... co do samych kwalifikacji brawo dla mcl kawał dobrej roboty w samym wyścigu stawiam jednak na Buttona wiadome nie niszczy tak opon no i z psychiką lepiej , chyba że Luis zmienił lekarza :)... mile zaskoczył mnie "żabojad"... nie spodziewałem się tego apsolutnie oby jutro w wyścigu pokazał sie jak znajlepszej strony , co do Kimiego no jak wróćił z rajdów to i szutra trzeba było troszke zaliczyć choć pierwsza 10 jak najbardziej realna jutro mietki hm... wkońcu dziadek leje paniusie (jakoś nigdy nie przepadałem za Rosbergiem)... choć w wyscigu nie mozna uzywać ruchomych skrzydełęk tyle co w qual ale życze MS wkońcu podium :)... teraz co do Rbl jak nie ma podziału na boiid numer 1 i 2 to Mark potrafi pokazać cieciowi ( nieobrażcie się ale bardzo go nie lubie ) gdzie jego miejsce , teraz zobaczymy ile wart jest "wielki" mistrzu w konkurencyjnym bolidzie co do ferrari tak jak wiekszość już wyżej pisała Massa "dno" nic dodać nic ująć (licze że Roberto się wykuruje jeszcze w tym roku i zajmnie jakże należne mu miejsce)... Ferek gdyby nie trawa no te 7miejsce było by dla niego... williams wkońcu odbił się troszke od dna co cieszy torro rosso i młodzi panowie jak najbardziej na duży plus spodziewałem sie troszke wiecej po Di rescie no ale chyba coś mu nie wyszło za to Huk bardzo dobrze:)... szkoda że Heikiemu lepiej nie poszło ale pokazł Pietrovowi gdzie jego miejsce ( choć róznica wcale nie taka duża)...ale jak dobrze pamietam to któryś z bolidów Hrt przeszkodził w okrązeniu fina Marussia oddstaje niema co ukrywać a HRT to jak porażka jakich mało dobrze że nie dopuszczą ich do wyścigu bo by tylok nie potrzebnie namieszali w sensie negatywnym teraz czekam z niecierpliwością na jutrzejszy wyścig i pora obstawiać miłego oglądania :)
17.03.2012 12:36
0
skoro grosjean jest na 3 z tak mała strata... obawiam sie ze lotusy lepiej idą niz makówki :| Grosjean to zaden wybitny kierowca, a button button czy ham potrafia przycisnac... Jak rikonen sie pozbiera to moze zawalczyc o schodek, nawet najwyzszy.. :|
17.03.2012 12:36
0
No i juz vetel nie bedzie wygrywal. niech teraz pokaze ze jest najlepszy, a nie jak rok temu, gdy mial najlepszy bolid.
17.03.2012 12:44
0
To koniec Massy, żeby przegrać z Senną i do tego jeszcze w nadal słabym wiliamsie.Dobre kwalifikacje Romka.I wg mnie Massa nie pojedzie już w Europie, no chyba, że Ferrari jest jak hrt i, że zostawi Massę tak jak hrt Karthikeyana.I Massę oceniam jako kierowcę typu Karthikeyana.
17.03.2012 12:54
0
szkoda Caterhama, miałem nadzieję, że trochę bardziej się zbliżą... Za to w ogóle nie szkoda ventyla, teraz może sobie wsadzić palec w ciemne miejsce :D
17.03.2012 13:00
0
W garażu Ferrari musi być bardzo gorąco. A z tymi tytułami po pierwszej sesji kwalifikacyjnej to dajcie spokój. Jeszcze wszystko się może zdarzyć.
17.03.2012 13:17
0
Jak narazie Mclaren jest bardzo mocne Red Bull już nie dominuje (na szczęście) Mercedes też świetnie daje radę no i Lotus który na początku sezonu zaczyna dobrze i oby tak dalej sobie radzili.
17.03.2012 13:19
0
Gdzie mogę obejrzeć powtórkę z kwalifikacji online? Obojętnie w jakim języku.
17.03.2012 13:23
0
Swietna jazda Lewisa, jestem strasnie roszczarowany wynikiem Ferrari...
17.03.2012 13:36
0
@115. dick777, Różnice z tego toru nic nie mówią. Tor uliczny,specyficzny, początek sezonu. Na innych "normalnych" torach może to wyglądać inaczej. Ot choćby Mercedes będzie jeszcze szybszy (bardziej efektywne wykorzystanie f ductu)a i RBR na pewno będzie bliżej McL a może i przed nimi. Poczekaj z ustawianiem czołówki co najmniej jeszcze z dwa wyścigi. Następna jest deszczowa Malezja i dopiero może Chiny będą "normalnym" wyścigiem. Chociaż faktem jest to co napisałeś, że mało kto potrafi tak jak McL w trakcie sezonu ulepszać bolid, tylko póki co nie nie wiemy jaki potencjał w tym kierunku ma nowy MP4-27.
17.03.2012 13:38
0
Wyścig na Albert Park powinien odbywać się co najmniej 5 razy w roku:)))Jeden z najciekawszych wyścigów w kalendarzu.
17.03.2012 13:58
0
Fajnie by było jakby McL zdobył mistrzostwo konstruktorów. Bo to utarło by nos całej reszcie z garbatymi nosami. :)
17.03.2012 14:17
0
Osobiście ten cały Red Bull był super przez kilka sezonów. Jednak trochę to już nudne oglądać prawie cały sezon pod dyktando SV. Ciekawe jak sobie poradzą ich kierowcy startując właśnie z dalszych pozycji... Ferrari to już chyba legenda,choć może... cieszy mnie za to Lotus na 3 pozycji i oby nie dał się objechać na samym starcie,choć może uda się wytrwać do końca na jakiejś wysokiej pozycji :)
17.03.2012 14:19
0
115. dick777 Chyba troszkę się pośpieszyłeś kolego, jeszcze nawet nie odbył się wyścig a Ty już tytuły rozdajesz ;] Super, że stawka się troszkę odwróciła przynajmniej w kwalifikacjach, zobaczymy jak będzie z tempem wyścigowym :D
17.03.2012 14:28
0
Obyło się bez garba na nosie a i tak jest szybko+ do kompletu , ładnie wygląda;)
17.03.2012 14:32
0
@133 Jestem Ciekaw jak Vettel poradzi sobie, gdy będzie musiał wyprzedzać, a nie tylko uciekać, jeżeli awansuje na podium to chyba będzie dla niego sukces. Chociaż wyścig rządzi się swoimi prawami, nic nie jest rozstrzygnięte. Liczę na dublet McL
17.03.2012 14:33
0
Zapowiada się jeden z najciekawszych sezonów. Ehh,szkoda,że nie ma Kubicy w Lotusie bo móglby ostro powalczyć. :|
17.03.2012 14:36
0
ja stawiam na buttona
17.03.2012 14:36
0
Nie chcę być złym prorokiem, ale z Ferrari moze byc taka sytuacja, jaka miała swoj poczatek ponad 30 lat temu, gdy przez 16 lat czekali na zwyciestwo wsród konstruktorów i 21 lat wsrod kierowców. Powinni zatrudnić menadzera z prawdziwego dazenia, bo widac, ze ten familijny styl zarządaznia juz sie nie sprawdza. Moze Flavio powinien tam wkroczyc?
17.03.2012 14:47
0
Naprzód Force India!
17.03.2012 15:07
0
Alez smutny dzien, to nie jest dobry dzien dla sympatykow Ferrari. Wracamy do pomyslu z Briatore?
17.03.2012 15:21
0
Bardzo to romantyczne ze najpiekniejszy samochod jest jednoczesnie najszybszym. Myslalem McL bedzie tylko powolna srebrzysta karoca a tu sie okazuje ze jednak wiekszosc nie miala racji z tymi obrzydliwymi kulfonami. Mocno jestem ciekaw jak bedzie teraz ukladala sie wspolpraca, a w zasadzie rywalizacja pomiedzy Lewisem a Jensonem, bo do tej pory sobie slodzili gdyz samochod i tak nie byl w stanie walczyc o majstra, a teraz beda rywalami do tytulu, wiec jestem rowniez ciekaw czy Martin Whitmarsh zdecyduje ktory z nich ma byc number one. Szkoda ze XTB juz ich nie sponsoruje - mielibysmy polski akcent w mistrzowskim zespole. Man of the day: Romain Grosjean; najwieksze rozczarowanie: Kimi Raikkonen - powrot na miare Schumachera ;-) Sauber mial potencjal zeby wejsc do Q3 - szkoda ze im sie to nie udalo; Massa sekunde wolniejszy od Alonso - po prostu no comment; Maldonaldo pokazuje jak dobry jest Senna i to samo robi Hulkenberg z Di Resta; Historia alternatywna -> gdyby kozka nie skakala to by w Lotusie smigala. ;-)
17.03.2012 15:37
0
robertunio o czym piszesz przepraszam? Powrót Schumachera był o niebo lepszy. Przypomnij sobie.
17.03.2012 15:38
0
No i się zaczęło ;) Wiemy już że Mclaren będzie dyktował tempo w tym sezonie . Oby tylko nie było dominacji. Resztę ciężko poustawiać w jakiejś hierarchii po jednych kwalifikacjach , to przyjdzie z czasem choć pewne rzeczy już widzimy miedzy innymi to co napisałem na początku czyli że Mclaren jest przygotowany najlepiej. Najbardziej jednak uradowany jestem sporym postępem Mercedesa . Mam nadzieje że będą walczyć z Mclarenem . Mimo wszystko uważam jednak że trochę kwalifikacje a szczególnie Q3 mogło być dla nich lepsze. O ile Schumi w zasadzie zrobił wszystko ok. jednak szkoda tej 3 pozycji na rzecz Romana tym bardziej że poszło o setne sekundy . Rosberg zaś spaprał Q3 w każdym przejedzie z tych dwóch miał błąd kosztujący go lepszą pozycję powinien być 5 . Lotus tez jest mocny. Jednak myślę i mam nadzieję że będą coraz słabsi z upływem sezonu jak w tamtym roku. Pamiętamy że w zeszłym sezonie zaczęli od podium . Sporą niespodzianką jest postawa Red Bulla . Może nie tyle to że nie są najlepsi w kwalach znowu ale to że sporo w nich tracą do Mclarena. Mimo że lubię Vettela to dobrze że RB znów nie dominuje aczkolwiek mogliby być trochę szybsi. Ferrari an pierwszy rzut oka tragicznie ale zobaczymy jak to dalej będzie wyglądało . Ciężko oceniać tym bardziej że Alonso wypadł. Na pewno byłby w 10 ale gdzie ciężko powiedzieć ale chyba gdzieś za RB. Co do reszty to widać poprawę u Williamsa . Dobrze że zmienili dostawcę silników . Bardzo przyzwoicie Toro Rosso ale oni też rok temu się wykruszyli w trakcie sezonu. Bardzo ładnie też Hulkenberg. Udany powrót. Caterham bardzo powolutku do przodu . HRT bez komentarza. Jutro najbardziej oczekuję podium Schumachera oraz poprawy pozycji Rosberga . Po cichu to liczę że MSC będzie miał dobry start i trochę będzie nękał Maclareny. Dobrze by było również jakby Vettel pokazał się z dobrej strony w walce na pozycjach tóż za czołówką. Pozdrawiam
17.03.2012 15:44
0
robertunio @ 142 No rzeczywiście powrót na miarę Schumachera . Po pierwsze jak chcesz to porównać po jedynych kwalifikacjach ? Poczekaj może z kilka wyścigów. Po drugie jeśli już oceniamy pierwsze kwalifikacje po powrocie to Schumacher w swoich pierwszych wszedł do Q3 i zajął bodajże 6 miejsce albo 7 . Raikkonen 18 , faktycznie subtelna różnica. Pomyśl za nim coś napiszesz .
17.03.2012 15:45
0
propozycja dla tych wszystkich pseudo fachowców ,co to już ustawili czołówke,wiedzą kto zdobędzie majstra i skreślili ferrari; BARDZO DŁUGI ROZBIEG I TYMI GŁUPIMI ŁBAMI PRZYWALCIE W BETONOWY MUR.
17.03.2012 15:45
0
143. pjc No właśnie . Nawet nie zauważyłem że ktoś zwrócił już na to uwagę. Pozdrawiam
17.03.2012 16:19
0
146. jenks Z całym szacunkiem, ale Ferrari z roku na rok jest coraz gorsze. Ja obstawiałem już w trakcie testów, że Merc będzie przed nimi (cały ten W-duct etc.).
17.03.2012 16:20
0
Lewis oby tak dalej trzymam kciuki w jutrzejszym wyścigu McLaren w tym sezonie będzie rządzić i o to chodzi :):)
17.03.2012 16:21
0
Kapitalnie McLaren. Zaskoczenie ogromne dla mnie to 3 miejsce Grosjeana. Widać, że jest potencjał w bolidzie, Kimi jeździć potrafi, jutro może być dbry wynik. RBR na razie przeciętnie, ale nadal trzeba na nich uważać. Ale mi tam jakos nie jest przykro, że Vettel dopiero 6 :) Fatalnie Ferrari. Dziś była po prostu katastrofa. Alonso miał pecha, Massa pojechał słabo. Źle się ten sezon dla nich zaczyna. Jutro trzymam kciuki za Buttona i Schumiego. Niech zawojują coś dobrego. :D
17.03.2012 16:25
0
146.jenks,a co próbowałeś że polecasz?;)
17.03.2012 16:27
0
Generalnie jest tak, że teraz Ventyl będzie mógł pokazać wszystkim , że jest równie świetnym kierowcą co Alonso, Hamilton i reszta wielkich kierowców, bo jak na razie widać, że tylko maszyna była powodem jego sukcesów. Jak mu jutro złoją dupę to znaczy, że miałem rację ,że jest cienki jak zupa w szpitalu. I tu jest zagadka, czy jest na tyle dobry by pokonać umiejętnościami niedoskonałości bolidu - jak Button, Alonso , Ham , Kubica ?
17.03.2012 16:30
0
106.Skoczek130,jaja sobie robisz???
17.03.2012 16:34
0
152.xeoteam,nie wierzę że Vettel jest w stanie walczyć słabym bolidem,jest za słaby psychicznie,no ale zobaczymy,nareszcie ma szansę udowodnić jaki to z niego mistrz.
17.03.2012 16:38
0
@ pjc & luka55 - szczerze dziekuje za przeczytanie! - oto odpowiedz: Przepraszam - nie powinienem byl porywnywac Kimiego do Schumachera po pierwszym wystepie. Bo ja szczerze powiedziawszy patrzylem na MSC z perspektywy 2 sezonow. Schumacher zakonczyl swoj powrotno-debiutancki sezon na zaszczytnej 9 pozycji, tuz za nasza polska kozka i 2 pozycje gorzej od bardzo blyskotliwego przeciez Rosberga. Przypomne ze przed powrotem MSC prasa rospisywala sie o czekajacych nas fanow niesamowitosciach w wykonaniu 7-krotnego Mistrza, ktory rzekomo potrafil +125% dexterity czy jakos tam dodac do kierownicy jako ze jest jej niewyobrazalnym wiec wirtuozem, a tu nagle, ze tak powiem cztery litery; nawet po kolejnym sezononie - zaszczytna 10 pozycja, tym razem 3 oczka w dol od genialnego Rosberga. Faktycznie Kimi moze sie jeszcze zrehabilitowac, chociaz uwazam ze jest przypadkowym mistrzem, ktory zdobyl tytul na zasadzie gdzie dwoch sie bije tam trzeci korzysta. Dziekuje.
17.03.2012 16:39
0
@154. ja moge Ci powiedzieć jak będzie jutro, "Mark, Sebastian is faster than you ... " :D i w PR redbulla będzie o tym, jak to Ventyl objechał Marka :) proste jak konstrukcja gaci, ale taka sytuacja zdarzy się tylko pod jednym warunkiem, dobry ( bezinwazyjny z zarządu RBR ) start Marka :)
17.03.2012 16:55
0
Z ferrari wiedziałem, że będzie źle (pisałem o tym już w dniu prezentacji bolidu), ale nie sądziłem, że aż tak bardzo. Zarząd tego zespołu to jakieś stare pierniki bez wyobraźni z prezesem Fiata na czele. Caterham również mnie rozczarował, bo liczyłem na zrównanie osiągów ze ogonem środka stawki przynajmniej. Po czasach widać, że jeszcze sporo im brakuje. Ogromnie mnie zdziwiło jak dużo Red Bull stracił na zakazie pierdzenia w dyfuzor (Ferrari prawdobodobnie też), widać teraz kto najbardziej na tym korzystał w zeszłym sezonie. Vettel teraz będzie mógł pójść się wypłakać Helmutowi w rękaw - w 2012r. miał czyściutki tor, niezakłócone powietrze, mało co go dekoncetrowało. Ciekawe jak teraz będzie jeździł np. z uszkodzonym skrzydłem po walce o pozycję. A tym swoim palcem będzie mógł sobie co najwyżej w nosie podłubać. Odnoszę wrażenie, że Webber w tym sezonie ma zamiar postawić wszystko na jedną kartę. Widzi, jak młodzi ustawiają się w kolejce na jego miejsce i jeśli nie w obecnym, to w jakimś innym zespole, ale będzie chciał jeszcze sobie pojeździć. Mercedes wg mnie jeszcze nie odsłonił pełni swoich możliwości. Na pewno dopiero uczą się swojego nowego rozwiązania i sposobów jego ewentualnego rozwinięcia. Pozatym gdyby na od razu zdobyli PP, to istniałoby bardzo duże prawdopodobieństwo uznania ich systemu zmniejszania oporu aero za nielegalny. Szkoda, że imprezowicz Rajdkoniem narzeka na sterowanie w swoim samochodzie, bo właśnie za precyzję kierowania go cenię najbardziej. Jeśli tak dalej pozostanie, to nie dogada się ze swoim bolidem.
17.03.2012 17:00
0
157. patrolek23 Nie wydaje mi sie aby Ferrari stracilo az tak duzo z powodu dyfuzora, problem lezy raczej gdzie indziej
17.03.2012 17:03
0
153. marcinos -ciebie też dziwi nagła zmiana użytkownika Skoczek130
17.03.2012 17:03
0
Oni mieli przechyloną skrzynię biegów pod kątem już nie pamiętam 13 czy 15 stopni, aby zwiększyć efektywność działania dyfuzora, więc to jest prawdopodobne. Jednak chyba najwięcej stracili na przednim zawieszeniu typu pullrod z bardzo małym zakresem regulacji.
17.03.2012 17:11
0
Vettelek pokazywal w ubieglym sezonie ,ze autko prowadzi sie jednym paluszkiem.Nie ma dmuchanka i mistrzunio do szarpania sie nie nadaje.Kazdy kto mial oczy to widzial.Jak genialny konstruktor czegos nie wymysli to nasz arcymistrz bedzie gasl w oczach.Milosciwie nam panujacy nie dolozyl
17.03.2012 17:13
0
Talentu od siebie.Sorry za bledy, pisze z telefonu.
17.03.2012 17:16
0
Broken finger!
17.03.2012 17:16
0
160. patrolek23 Głupoty opowiadzasz. Faktem jest że to polityka Ferrari doprowadział do podcięcia RBR skrzydeł. Im zależało na wycofaniu tego wynalazku. W tamtym sezonie tylko i wyłącznie dzieki ograniczeniu działania dmuchanego dyfuzora Alonso był w stanie wygrać na Silverstone.
17.03.2012 17:22
0
Z innej beczki pytam znających się w temacie. Czy strona f 1 . fen . n e t nie działa??? Z faktu, że nie pamitam loginu chciałem sie jeszcze raz zarejestrować, wszystko pieknie wysyła niby maila który nigdy nie dochodzi? A chciałem sobie pooglądać stare wyścigi. Więc jesli sie cos stało z tą stroną, niech ktoś da znać, żebym sie nie meczył.
17.03.2012 17:39
0
@robertunio również dziękuję za odpowiedź. Jedyny udany powrót jaki pamiętam po przerwie w ściganiu to ten Prosta w 1993r. Niestety rozbrat z F1 na 2 sezony lub więcej powoduje,że kierowcy muszą na nowo przystosowywać się do jazdy. Czasem zajmuje to sezon czasem dwa a czasem trzy. W czasie nieobecności jednego kierowcy npozostali obecni w stawce cały czas robią w tym czasie postępy doskonaląc swoją technikę jazdy. Np. taki Vettel z 2006r. to już nie ten sam Vettel co w 2009r. Raikkonena nie skreślam. Ponoć miał problemy z układem kierowniczym ale czy oby na pewno jest to prawdziwy powód jego słabej postawy w kwalifikacjach. Poczekajmy - to dopiero pierwszy występ po przerwie. Tym bardziej,że Grosjean wyskoczył niesamowicie z tym 3 miejscem. Czyli to też przykład,że po przerwie jednak można błysnąć. A tego absolutnie sie po nim nie spodziewałem i z resztą chyba nie tylko ja. Pozdr.
17.03.2012 17:46
0
Chyba wiele osób tutaj zapomina, że nowinka Merców pomaga głównie w qualu. W wyścigu raczej się nieco obsuną. I też nie wierzę, ze GRO skończy na pudle, choć wierzę, że utrzyma się wysoko, bo był dziś bardzo miłym zaskoczeniem. Cieszy pozycja Pastora - tendencja dużo lepszych czasów między nim a Bruno raczej się utrzyma. Tak jak między KOV a PET. Należy też pamiętać, że Australia zwykle leżała Lotusom (wcześniej renualt). Prawdziwe tempo zobaczymy w następnym gp dopiero, jak bolidy będą się ścigać na bardziej "typowym" torze. I wyniki myślę że będą się różnić sporo od dzisiejszych/jutrzejszych. Swoją drogą interesującym jest, jak team (mowa o Lotusie), który w ostatnich wyścigach ubiegłego roku tracił do RBR teraz jest przed nimi. Przecież zmiany w przepisach nie były aż tak drastyczne jak np w 2009. Czyżby tajemnica sukcesu RBR to był tylko dmuchany dyfuzor? Aż nie wierzę. Za dwa tygodnie będą walczyć o pole position (niestety). Ferrari też się odbije, albo polecą głowy. Moje typy na jutro: BUT, HAM (choć to bardziej prywatne sympatie niż realna ocena), VET (Webbera jednak połknie na starcie, Schumiego na pit stopach ), MSC, dalej różnie, w każdym razie Kimi i Alo w dziesiątce i to też nie na jej końcu. Głupio się czyta jak wszyscy "znawcy" skreślają Kimiego tylko dlatego że team się zagapił, Kimi jechał na twardych i jakieś HRT przeszkodziło. Jutro wszystko wróci do normy
17.03.2012 17:47
0
Raikkonen wypil chyba o jedna finlandie za duzo...
17.03.2012 17:50
0
165. RoyalFlesh F1- proponuję tu http:// f1tv. co. cc/
17.03.2012 17:51
0
Brawo McLaren. Licze na dublet w Albert Park. Bardzo pozytywnie Grosjean. Mercedes i RedBull wysoko, ale niczego innego nie oczekiwalem. Ferrari ponizej oczekiwan. Fernando zrobil babola - moglbyc wyzej, ale Felipe jechal jak ciamajda. Szkoda Kimiego, bo widac po wyniku Grosjean'a, ze bolid ma spory potencjal.
17.03.2012 17:52
0
@164 W sumie to masz rację.
17.03.2012 17:55
0
169. Blaz dzieki 167. Tilion Dobre pytanie z tym lotusem. Albo odpuszczenie rozwijania bolidu z 2011 był trafny, albo cos się przydało z tego ich niby niewypału z wydechem. Ale obstawiam to pierwsze
17.03.2012 17:58
0
@172 Albo... Po prostu LOTUS-RENAULT w 2011r. odpuścił i skupił się na 2012r.
17.03.2012 18:44
0
@navajo0755 - morda trollu! Napisałem przecież dzieciaku, że sercem byłem za tym, że RBR ponownie zdominuje sezon. Rozumem jednak obawiałem się, że koncepcja McL może okazac się słuszna. Nie dopuszczałem jednak do siebie takiej myśli, bo jak wiesz, nie kibicuje im. Niestety okazuje się, MP4-27 jest najszybszy. Mam nadzieje jednak, że już niedługo. ;)
17.03.2012 18:45
0
@marcinos - czemu jaja?? Pewnie masz na myśli to, co ten cały nawijany. ;] Powtarzam - wierzyłem w RBR, jednak obawiałem się tego sezonu. W 2011 roku byłem pewny formy RBR. W tym niestety nie. ;]
17.03.2012 18:49
0
bardzo dobże spisał grosejan niespodzianke red bull s vetel 6 m m weber 5m napoczątku chciałem żeby forsindia bendzie nieco słabsza ale wypadli dobże bo konstruktoż zrobili dobro robote i pszkładowm bolidem jest hiszpania racing bardzo miśe podobało jh auto ale dziś pszesadził bo niechćał ustompić jednemu z kierowcy
17.03.2012 18:54
0
@xeoteam - "Generalnie jest tak, że teraz Ventyl będzie mógł pokazać wszystkim , że jest równie świetnym kierowcą co Alonso, Hamilton i reszta wielkich kierowców, bo jak na razie widać, że tylko maszyna była powodem jego sukcesów. " - och, fakt... Oni wygrywali w kiepskich maszynach. ;]
17.03.2012 19:01
0
@170 Skoczek130 widze ze Ci nerwy puszczaja a ja mam troche na zbyciu:) . Sezon jest dlugi wykaz sie cierpliwoscia bedzie Ci potrzebna he he Moglbym tez Tobie poslac jakis epitet ale jestem ponad Twoj plugawy jezyk. Nawiasem mowiac wiesz ile mam lat ?skoro piszesz dzieciaku.
17.03.2012 19:04
0
@szerter - z Rosberga się zwyczajnie nabijają ;-) normalnie mówił i normalnie wyglądał :) podobnie jak Vettel, który notabene przyznał, że nie jest zadowolony z samego siebie, bo mógł wyciosać nieco więcej z bolidu. Zatem mały plus dla niego, bo on do swoich osobistych niedyspozycji raczej się nie przyznaje ;-) @114. pjc - wiem :) tak tylko napisałam pół żartem, pół serio :) @141. Ataru - moim zdaniem Flavio jest już zapuszczony do tego stopnia, że nic sensownego w życiu już mu się nie będzie chciało robić.
17.03.2012 19:05
0
@mialo byc @174 sorki cummulus to nie do Ciebie
17.03.2012 19:08
0
Porównałem zeszłoroczne kwalifikacje i patrząc na czasy w Q3 dzisiejszej sesji to Hamilton zdobywając PP miał czas zbliżony do piątego zawodnika(Alonso) z Q3 2011.Różnica czasu(PP 2012) między Hamiltonem 1.24.922 a Vetelem (PP 2011) 1.23.529 i wynosi 1.393s i średnia prędkość też była o prawie 5km większa! Wniosek! taki..... że "dmuchawki dyfuzora" dawały b.dużo.Strata w tym obszarze ogromna! Zresztą można to zobaczyć po stabilności bolidów w zakrętach "nie kleją" się do nawierzchni a niektóre jak Ferrari mają zaj.....sty problem!. Myślę ,że ten sezon będzie...... wolniejszy :( ,co nie znaczy ,że będzie gorszy!
17.03.2012 19:12
0
176. ktom o mało co nie spadłem z krzesła jak to czytałem. to musi być prowokacja...
17.03.2012 19:21
0
A gdzie Kubica? Miał przecież w Ferrari jeździć
17.03.2012 19:31
0
@Skoczek130 jeszcze taka mala uwaga GO McLAREN GO LEWIS GO JENSON!!!! :)))
17.03.2012 19:37
0
Ogromnie się cieszę z pierwszej linii Mclarenów.Kiedy Hamilton wykręcił czas poniżej 1.25 byłem pewien podziwu , i radości i wiedziałem że Vettel raczej nie wygra.A kiedy zobaczyłem że Button jest drugi Vettel 6 w dodatku Webber 5 to bardzo się cieszyłem.Chociaż to nie koniec bo nie znamy jeszcze tego jakie tempo wyścigowe mają poszczególne teamy.Ale jeżeli Hamilton mówił że na treningach opony nie zużywały się zbyt szybko to jestem optymistą..Grosjean spora niespodzianka , po odpadnięciu Raikkonena po Q1 nie spodziewałem się aż tak dobrej formy bolidu Grosjeana w Q3 i Q2.Schumacher powrót do czołówki widać że Mercedes ma szybki bolid.Zaskoczenia to Maldonado i bardzo słabe Ferrari.I to Ferrari mnie martwi.Wiedziałem że nie jest za dobrze ale że aż tak źle to nie sądziłem.
17.03.2012 19:56
0
ogolnie wszystko po testach było przewidywalne ale nie taka postawa red-bulla i Ferrari ale myśle że nawet z takiego pola Vettel będzie walczył o podium
17.03.2012 19:59
0
a tak w ogóle byłem już pewien po połowie Q3 że wygra hamilton bo ten czas był nie do zbicia mógł to tylko zrobić button ale jednak ma trochę gorsze umiejętości niż Hamilton
17.03.2012 19:59
0
I bomba w górę....Pooooszła:) Kurczę! Te O,7s różnicy McL - RB , to chyba nie przypadek. Zadziwiający Lotus Renault, mocny Mercedes, żenujące Ferrari(mam nadzieję , że frustracja nie zeżre Alonso), Force India i Toro Rosso standard, Williams zwyżkuje i.......szarówka;)
17.03.2012 20:00
0
nawet spoko .. moze to koniec ery red bulla Grosjean mnie zaskoczyl ... miejmy nadzieje ze nie bedzie jak senna tylko na poczatku dobrze jezdzil ... ciekawe jaki by czas wykrecil Kimi gdyby byl w Q3 ;DD
17.03.2012 20:01
0
@186. anonim11 Czy ty jesteś tym o nicku @Fan SN na skijumping.pl?
17.03.2012 20:02
0
Grosjean mnie zaskoczył :) Życzę mu podium co najmniej. Mclareny zasłużyły na pierwszą linię. Vettel przepadł, Webber także. Wielki powrót do bardzo dobrej formy Schumachera 4 miejsce jak na 43-latka to wyśmienity wynik. Ricciardo zrobił niespodziankę awansując do 10. Pech Raikonena spowodował odpadnięcie już w Q1. Rosberg raczej poniżej możliwości 7 miejsce a tak doskonale się spisywał w Q2 no cóż. Pietrow nie powinien jezdzić w Caterhamie bo ten team jest słaby.
17.03.2012 20:03
0
Już nie mówiąc o Ferrari.
17.03.2012 20:06
0
@denis99 , anonim11.To ja Szymon27 ze skijumping.pl.Tu już spokojnie możemy sobie dyskutować o F1.
17.03.2012 20:09
0
@ 191. denis99 - Jak dla mnie to jego umiejętności są adekwatne do zespołu w którym jeździ.
17.03.2012 20:11
0
Ciekawie czy Schumacher zdobędzie 8 tytuł, by wzmocnić się w klasyfikacji tytułów mistrzowskich? Na pewno jest w zasięgu Schumachera.
17.03.2012 20:13
0
@ 194 szymonstepien26 - No jednak z tobą się zgadzam.
17.03.2012 20:25
0
@195. denis99 - Chyba raczej tytuł nie jest w jego zasięgu.Dzisiaj był czwarty , Mclareny wyglądają na mocniejsze i chociaż sezon jest długi , to tego DRS można nieograniczenie używać tylko w kwalifikacjach , i spodziewam się słabszego tempa wyścigowego , chociaż przed pierwszym wyścigiem nie znamy tempa wyścigowego żadnego teamu.
17.03.2012 20:31
0
@197 szymonstepien26 No wiem że Mclaren są mocni, ale ja nie przekreślę szans Schumacherowi na tytuł no i widać że z roku na rok jest coraz lepszy. Pożyjemy i zobaczymy jak to pójdzie jutro.
17.03.2012 21:15
0
szymonstepien tak jestem Fan SN
17.03.2012 21:21
0
Mam nadzieje że grosjean dojedzie jutro do mety w pierwszej dziesiątce! A najchętniej widziałbym go w pierwszej piątce
17.03.2012 21:26
0
Wstawać z rana na wyścig. Kocham to. Nie muszę czekać w niedzielę liczyć godziny, minuty do 14 :d. Jeszcze jakby o 4 był wyścig to całkiem poezja. Cisza, spokoj, nikt nie przeszkadza w oglądaniu :D
17.03.2012 21:32
0
No to Kubica w Lotusie byłby z palcem w nosie na PP. Massa już się pogodził że niedługo Robert go zastąpi w Ferrari, stąd taka forma.
17.03.2012 21:59
0
179. Marti - dzięki, sam nie wiem czemu wydało mi się to możliwe, czy też chciałem żeby tak było :|
17.03.2012 22:25
0
@navajo0755 - po prostu wnerwiają mnie takie komenty, jak twoje. Sam bredzisz. Niezbyt zdenerwujesz mnie drugim komentarzem. "GO JENSON !!!" jest nawet dobre. Tak więc GO JENSON !!!
17.03.2012 22:25
0
Mclaren - zrobił zdecydowany krok do przodu i jest tak jak myślałem ,że ich koncepcja powinna przynieść konkretne benefity. Ja osobiście liczę na Jensona. Ma duże doświadczenie jest spokojny i wyrachowany. Co do Lewisa to boje się ,że będzie chciał pokazać jaki jest dobry i coś naknoci. Lotus - tak jak w tamtym roku są mocni na początku sezonu i miejmy nadzieje ,że w obecnym sezonie ich rozwój będzie na stałym poziomie. Roman serio mnie zadziwił bo jak by mi ktoś powiedział ,że będzie 3ci to bym mu kazał w czoło się puknąć. Kimi troszkę niepotrzebnie na twardszej mieszance jechał. Zobaczymy jak mu się jutro wyścig ułoży. Mercedes - No brawo. trzeba powiedzieć ,że bardzo będą na początku sezony mocni w kwalifikacjach . Pytanie jakie będzie tempo wyścigowe bez DRSu. Red Bull - Zakładałem ,że będą bardzo mocni ale jednak maja pewne braki co widać w zachowaniu szczególnie tylnej części bolidu. Do tego jeszcze Mark jest szybszy od Sebastiana a przecież Sebastian jest taki wspaniały i lepszy od Marka o 1sek. Czekam aż Sebastian udowodni swoją wartość. Liczę jutro na wspaniały wyścig nie ma jak to rano wstać i od razu F1. Uwielbiam.
17.03.2012 22:33
0
dla mnie takie kwalifikacje mogłyby być zawsze, mistrzowie sobie odpoczną a swoje umiejętności pokażą ci słabsi, bo ktoś musi przerwać hegemonię Ferrari McLarena i Red Bulla, których kierowcy w zeszłym sezonie, oprócz dwóch pierwszych wyścigów, w których na podium stanęli z lotusa, zawsze stawali na podium. Tak nie może być, wyścigi muszą się zmienić, na podiach muszą pokazywać się nowe twarze jak Grosjean, Hulkenberg, Senna i wielu innych. Szkoda kimiego, a ferrari w końcu dostało porządnego kopa od losu, kiedyś musi nadejść okres załamania. Gratulacje dla Grosjeana za P3
17.03.2012 22:43
0
Reno podobnie otworzyło poprzedni sezon , następnie równia pochyła , ferrari nie trawię {mania wielkości} umiejętności kierowców średnie , redbule ;czaas na pokazanie umiejętności w średnim aucie , myślę że mc i mrc powalczą najczęściej o n.1 , może toro rosso + willams upiększą rywalizację. Nareszcie cyrk się otworzył :)))
17.03.2012 23:07
0
179. Marti, chyba odrobine jednak nie doceniasz Flavio, dac mu szanse, a facet w swoim zywiole natychmiast by odzyl, zreszta to moglaby byc tylko opcja na tu i teraz, zeby zrobic rewolucje. Ja wiem, wypieprzyc Masse, Domenicaliego i ratowac jeszcze to, co zostalo spieprzone, zaprzepaszczone i zdewastowane dzieki kunsztowi don stefano.
17.03.2012 23:09
0
201. kanapka mam dokładnie takie samo zdanie...
17.03.2012 23:24
0
201. me too !!!!! Może nie p 4.00, ale 5-6 byłoby ok. Co do wyścigu, wracam do kibicowania ML. Do epoki RK i afery szpiegowskiej zawsze im kibicowałem. Potem BMW, Reno. Teraz nie mogę się przemóc na Ferrari. Zawsze byli moimi rywalami.
18.03.2012 06:54
0
@204 Skoczek 130 jedno wiem jestes jak choragiewka jak to odkryl RoyalFleshF1 a ja dałeki jestem od trollowania! Jedna rzecz laczy Ciebie i Vettela jak sie Cie przycisnie tracisz panowanie GO LEWIS GO JENSON GO McLAREN . To tylko tekst ja nawet nie jestem ich wielkim fanem ale wiem ,ze Ty nie lubisz Lewisa. Ja nie pisze jednego dnia tak a drugiego odwrotnie.i na koniec nigdy nie robie wycieczek osobistych
18.03.2012 07:05
0
skoro rok temu Redbull był szybszy to czemu nie ustawią,przywrócą części itd...?
18.03.2012 07:13
0
aha,panowie w telewizji mi odpowiedzieli :)
18.03.2012 07:22
0
szkoda schumachera nie jego wina problem ze skrzynia:(:(:(:(
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się